Powered By Blogger

Thursday, August 20, 2009

Selamat Datang Ramadhan....

Kepada semua umat Islam, 2 hari lagi kita akan menyambut bulan yang mulia iaitu Ramadhan.....Selamat Berpuasa aku ucapkan kepada semua. Aku harap tahun ni aku dapat buat lebih sikit ibadat dalam bulan ramadhan insyaallah.....


Hari ni, aku gi main golf kat Staffield..sebelum tiba ramadhan hehehe, game aku hari ni sangat teruk sebab setibanya aku dari jakarta aku memang tak pernah main or practice lagi....apa pun aku mohon maaf la kat 2 org partner golf aku tu hehehe....aku memang fikir aku yang akan terkena hari ni...sebaliknya yang terjadi...take geng kita repeat lepas raya ok...start2 je aku bagi kat korang 3-3 hehehe...


Kesihatan aku dan juga keluarga amat lah berda di tahap yang tidak bagus....paling merisaukan yang paling kecik sekali....kena lak kakak pun dah mula batuk2 dan ada sikit demam, wife aku memang lah sedia batuk, alhamdulillah adam dah beransur pulih....


adios.....

No comments: