Powered By Blogger

Wednesday, August 12, 2009

Apa saja pasal aku.....

Trip aku ke Jakarta dah selesai....result memang best, aku tak pernah main kat Malaysia ni golf course yang cantik macam kat Jakarta...mahal sikit la, tapi berbaloi-baloi hehehe...



Pengalaman di negara orang membuatkan aku lebih sayang pada negara aku sendiri .....tu lah satu benda yang aku dapat bila bercuti keluar negara. sedih giler beb bila tengok keadaan dia orang....susahnya hidup dia orang, nak mencari sesuap nasi sanggup buat ape saja....bersyukur beb......

Biz aku alhamdulillah, agak slow sikit...aku kena belajar lebih lagi untuk memastikan kejayaan berada dipihak aku heheh.....insyaallah...

Sesampai je aku di Malaysia, selang 2 hari wife aku lak pergi outstation huhu...bersilih ganti pulak dengan wife...sian gak kat anak2 aku hehe...tapi takpe yang penting me n my wife really love them.....

adios...

No comments: