Powered By Blogger

Saturday, August 29, 2009

Puasa dan kehidupan

Aku rasa ramadhan tahun ni aku lebih kuat dari yang sebelum-sebelum ni, sebabnya tahun ni aku berpuasa sambil mengejar matlamat yang aku telah tetapkan iaitu 5k dalam bulan puasa ni....nampak memang macam berat tapi sebenarnya tak, yang penting semangat dan usaha je yang perlu diberikan. mana taknya, 2minggu sabtu dan ahad aku dalam bulan puasa ni aku penuhkan dengan appointment dan bawak prospek ke boom...alhamdulillah menampakkan hasil...aku berjaya juga buat 1 submission minggu ni. so aku kena tambah usaha lagi...jangan banyak main beb hehehe...pastikan raya tahun ini lain sedikit dari tahun-tahun sebelumnya insyaallah....


baru je start puasa ni aku dah start rindu dengan golf..tapi nak wat camna bulan puasa beb, kena la tunggu kot2 ada kaki yang nak ajak main 9 lubang je ke hehehe.....


kelisa mak aku dah pun aku serah kan pada tuan yang baru hari ni...sedih jugak mengenangkan jasa-jasa kelisa hijau tu kat mak aku dan jugak pada aku sendiri hehehe....tapi takpe biarkan ianya menjadi kenangan yang terindah heheh...aku mengharapkan mamat kat perodua tu cakap serupa bikin, jangan tak keluar viva mak aku sudah...


adios....

No comments: