Powered By Blogger

Thursday, May 14, 2009

Panasss....

Musim panas2 ni banyak sangat dugaan yang mendatang huhu....baru2 ni kereta kesayangan aku mengalami kerosakan..gearbox lak tu aduhhh pening gak beb nasib baik wife aku bawak baru keluar rumah...kalo dah jauh baru kena tak ke kes naya dibuatnya....so my SEG dah masuk hospital lorrr tunggu je lah bil nye huhu....

kesihatan family aku pun sekarang ni tak berapa baik la...tiga2 anak aku demam, batuk n selsema....wife aku tak terkecuali, paling aku risau yang paling kecik tu batuk2...tak selesa nak tidur malam....aku ni pun dah terasa rasa gak ni...

Semalam dah gi range setalah sekian lama tak menjejakan kaki hehe....aku rasa my 8 iron is getting better now...yang lain2 pun kira bagus gak la.....ni cuma target aku, kalo boleh aku nak main 82 kat Staffield for the next game....rasanya boleh kot cuma nak kena lebih course management je lah...pasti boleh hehehe....

untuk business aku....alhamdulillah, sekarang ni aku rasa dah dapat gak lah nak mengatasi penyakit 'M' aku...insyaallah...end of this July i will meet my target...30k aminnnn...yang penting aku nak dapatkan jugak...walaupun susah camna pun aku akan tetap kehadapan...


adios...

No comments: