Powered By Blogger

Friday, May 22, 2009

Kegagalan yg berguna...

Hari ni aku terlepas satu peluang keemasan...aku barjaya nak bawak customer ke preview, tiba2 lak hari takde preview kat HQ...perghh..jenuh gak beb, dah janji dengan orang...mau tak mau aku on jugak la..baru nak start baru teringat my 'Black kit' takde dalam beg...ceh, aku hari rasa hari baru aku tau tahap aku kat mana...aku bersyukur dengan kegaglan aku hari ini..aku rasa ada hikmahnya, dimana aku perlu sentiasa bersedia dengan kelengkapan sebelum berperang..huhu. walaupun aku agak sedih dengan kejadian hari ni..tapi aku perlu kuat kan semangat.....aku tau aku boleh..terima kasih kat Pn Ida & hubby....

adios...

2 comments:

Alke said...

Bro, it's not about war, life it self is war, so you have to prepare and ready all the time. Takpe beb, kadang-kadang kita kena jatuh untuk berjaya.

Budu said...

tq very much bro.....