Powered By Blogger

Tuesday, June 8, 2010

Ulangtahun perkahwinan aku...

Hari ini 8/6/2010 adalah hari ulangtahun perkahwinan aku yang ke 7 hehe....aku bahagia bersama isteriku yang amat aku cintai & sayangi Rohalinda Ahad hehe...dan juga kepada anak2 Papa Nur Adriana, Adam Haris & Adrian Ashraf.... 7 tahun yang penuh dengan kebahagiaan dan keceriaan...tq mama kerana memahami papa & sabar dengan kerenah papa hehehe....papa sayang mama....


hari ni golfing kat Seri Selangor, memang dah lama aku mengidam nak main kat sini bukan ape..syok kat green dia hehe...laju giler. baru main 3 lubang hujan melanda...habis lencun aku n the gang..so tak dapat la aku nak feel course seri selangor nih...memang hancus score, swing tak boleh blah....ape pun aku akan main sekali lagi kat seri selangor ni nak balas dendam hehe....


sekali lagi kesihatan anak2 aku tidak menentu...bermula dari Adrian yang demam dah nak hampir seminggu...pagi ni pulak, sedang aku bersiap-siap nak g golfing...mak aku lak panggil cakap Adam lak panas melampau...memang panas pun masa aku tengok, pucat bibir dia...memang cuak jugak la takut kena 'tarik' je. ape lagi...ke klinik la aku. terima kasih sangat2 kat mama sebab banyak berkorban...mama sepatutnya ada class hari ni terpaksalah cari mate untuk ganti dia...mekasih mama..tetiba lak Adriana pulak demam, sakit dada, muntah2 & cirit birit...aduhhhh...memang dugaan beb....harap2 semuanya akan selamat dan kembali normal segera..papa sangat risau...


adios....

1 comment:

adlin linda said...

hepi belatad ulangtahun pa..rasanya kita lum celebrate lagi kan...apa pun, ma pun happy ngan pa..harap kita berkekalan ke akhir hayat..