Powered By Blogger

Sunday, October 4, 2009

Terkenang dulu-dulu....

Sabtu lepas aku balik ke Melaka..atasa tujuan biz la...alhamdulillah, prospect yang abang aku bawa memang dah nampak peluang dengan program score A ni.kalo takde ape2 insyaallah dia dapat submission EE....aku kalau boleh memang nak build up network kat melaka ni tapi kena kuat semangat sikit la huhu...aku boleh...


Balik dari prospecting, aku singgah la kat kampung aku yang tercinta hehe...mintak makcik aku masak, lapar giler beb huhu. terlihat meja di satu sudut mengingatkan aku pada kenangan lama hehe....memang dah lama nak buka, tapi tak berkesempatan...so ini lah peluang aku ......bila aku buka je laci tu, terus je aku rasa telah balik ke zaman itu hahaha....zaman yang paling best, alam persekolahan. tengok ID card aku masa form 4 & 5 kat Vokay dulu betul2 membuat aku tersenyum sendiri hehe...kad asrama, kad aktiviti kokurikulum & of coz my pic masa aku form 3 hahaha...memang muka budak2....



All my collection......


Ni masa aku form 4...

ni form 5, nakal sikit hehehe...

ni kad asrama aku......



Ni lah sekolah aku....aku masuk Vokay then convert to Teknik...

Aku memang nak mencari balik kawan2 sekolah aku dulu.....susah memang susah, tapi aku akan usaha juga....


adios...





No comments: