Powered By Blogger

Sunday, March 1, 2009

Pemalasnya aku ini...

Disebabkan sikap pemalas ini lah aku tak dapat nak main bermain dengan baik walaupun kat favorite course aku...hampeh...aku dah lama sangat tak gi training, tau2 je nak terus masuk padang..pulak tu main dengan buaya2 besar nyaris2 aku menjadi makanan dia orang. nampaknya aku kena start balik rutin training aku sekali dalam seminggu.

Tiger is backkk....
Sanggup aku tunggu depan tv semata2 nak tengok tiger main....Nak buat camna, nasib tidak menyebelahi tiger, kalah pada 2nd round dengan Tim Clark....takpe lah dia pun baru main kan heheh alasan biasa tu. akhirnya Ogilvy yang menang..he deserved it walaupun bola dah masuk dalam desert celah2 pokok cactus lagi amik drop lagi...kalo dah rerzeki dia tak ke mana hehehe.


adios...

No comments: