Powered By Blogger

Sunday, January 18, 2009

Tumbangnya BN...

BN dah tumbang di tempat yang sepatutnya BN tak boleh nak tumbang...tapi apakan daya silap percaturan agaknya kot. tu lah orang dah bagitau jangan letak calon yang ada kaitan dengan pak lelah, lebih-lebih lagi yang di pilih oleh pak lelah....lagi lah kalah huhu...Tapi bagi aku siapa pun yang menang tanggungjawab tu lebih penting dari segalanya....jangan ingat nak enjoy .....

Masa orang kat KT duk sibuk2 mengundi...aku & geng sibuk menebas kat Nilai Spring heheh...anyway aku main dengan bekas guru aku gak la...sebab dia penah la ajar aku dulu, tapi dia baru nak buat come back setelah setahun stop. game dia ok, score pun not bad...kena lak gaya main kat Nilai lagi la dia menjadi huhu. Aku???hehehe kira ok la yang penting aku main my handicap walaupun biasanya boleh main lebih baik kat Nilai hehehe jangan marah. Iron baru aku huh...usah cerita...syok giler plus tee off & putting yang cun hehe.

Cerita dari Gaza???
sebenarnya malas nak cerita...hati panas, geram bercampur benci kat Yahudi ni...tapi tindakan dunia????

AJL 2008....
Aku ni tak lah ikut sangat AJL ni...tapi jengah2 gak la, anyway congrat to Meet Uncle Hussein atas kemenangan untuk 2008 season. moga2 lebih banyak lagi indie band akan masuk final baru la best....


adios....

No comments: