Powered By Blogger

Friday, November 14, 2008

Welcome to the world......


minggu ni adalah minngu paling bz untuk aku...huh, penat giler gang...dan juga minggu paling gembira untuk aku n my family hehe....alhamdulillah aku di kurniakan oleh Allah seorang lagi cahaya mata...yang ketiga la kiranya ni ...aku bersyukur padaMu ya Allah...amin. nama yang da terpilih setakat ini ADRIAN ASHRAFF(pic kat atas)....tu pun setelah beberapa hari memikirkan nya hehe.

di sebabkan masalah2 yang x dapat nak di elakkan...sbb my beloved wife x jadi nk berpantang kt Kluang...penat sangat katanya...so aku pun ok je, then terpaksa la aku tarik balik permohonan nak join kelab 'Arbaie' hehehe kepada sesiapa yang paham la heheh...sepatutnya aku balik jumaat tapi aku standby je la mana tau wife berubah hati...
seminggu aku tinggalkan office rasa lain macam sungguh....tapi aku rasa bangun pagi lagi awal dari nk g kerja...mana tak nya, aku la yang dipertanggungjawbkan untuk gi pasar dan wat segala urusan...bkn la semua, sebab mak aku lagi bnyak membantu...mekasih mak, tiada mak sehebat mu di dunia ini. aku berbangga menjadi anakmu.
so cukup dulu la setakat ni...ni pun mata da x tahan nak tido...badan pun da letih sok nk bangun pagi lg....da masuk office mukin ada masa kot hahaha...xdo kojo lain ko...
adios......